An Unbiased View of آموزش خرید ارز دیجیتال

Wiki Article

بایننس در میان معامله‌گران ایرانی هم بیشترین محبوبیت را دارد و با وجود تحریم‌ها، همچنان هزاران معامله‌گر ایرانی در این صرافی فعالیت می‌کنند.

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر شکل و هر شخص ممنوع است.

برای این منظور کافیست تا سرمایه گذاران مدارک مورد نیاز که شامل اصل کارت ملی ، یک قطعه عکس و کارتی که برای انجام معاملات استفاده می شود را به کارگزاری مربوطه ارائه دهند .

کریپتوکارنسی یا ارز دیجیتال چیست و چگونه استخراج می شود؟

بانک مرکزی ایران در تاریخ ۹ دی ماه ۱۳۹۶، طی اطلاعیه‌ای به‌کارگیری ابزار بیت کوین و سایر ارزهای مجازی در تمام مراکز پولی و مالی کشور را ممنوع اعلام کرد.

در این نوع سفارش، صرافی به طور خودکار بهترین قیمت موجود را برای ما پیدا می‌کند و سفارش سریع تکمیل می‌شود.

پس از احراز هویت در صرافی می‌توانید حساب خود را با کارت بانکی خود به‌صورت آنلاین شارژ کنید و با ثبت سفارش خرید بیت کوین بخرید.

برای اینکه ساده‌تر با ترید آشنا شوید، به‌طور کلی در بایننس به دو روش می‌توان ترید انجام داد:

درود بر شما! خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان علاقمند به تکنولوژی و ارز‌های دیجیتال به اشتراک بگذارید.

بیت کوین اولین ارزدیجیتال جهان به عنوان پادشاه رمزارزها نیز شناخته می‌شود، به باقی ارزهای دیجیتال به جز بیت کوین، آلت کوین گفته می‌شود به عبارت دیگر هر ارز دیجیتالی که بیت کوین نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال نباشد، آلت کوین است.

مارکت‌های آلت کوین‌ها: در این مارکت امکان معامله ارزهای دیجیتال با اتریوم، ریپل و ترون وجود دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آموزش نحوه خرید و فروش بیت کوین در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون آموزش نحوه خرید و فروش بیت کوین پاسخ دهند .

۱۰ سوءتفاهم درباره سرمایه‌گذاری و ترید در بازار ارزهای دیجیتال

با توجه به این موضوع، معامله‌گران حرفه‌ای توصیه می‌کنند قبل از ثبت‌نام در صرافی بایننس به نکات زیر توجه کنید تا ریسک مسدودشدن حساب شما کاهش یابد:

Report this wiki page